nejlepší a nejsilnější nitrix, tribulus, arginin a glutamin

Glutamin (L-Glutamine)

Glutamin nejen na imunitu

Glutamin zvyšuje imunitu člověka a vyplavuje růstový hormon. Další jeho funkcí je vyplavování testosteronu po tréninku. Má podobné působení jako anabolika. Glutamin je neesenciální aminokyselina. Jde o nejčastěji prokazatelný druh ve svalových tkáních. Při pravidelném podávání glutaminu v období tréninku dochází k růstu objemu svalů a výrazné regeneraci. Pokud máte glutaminu v těle dostatečné množství, je podněcována silná produkce anabolického růstového hormonu. Jeho doplňováním zabráníte úbytku svalové hmoty.Jde o nejrozšířenější legální anabolikum v kulturistice. Při anabolizací svalů glutamin dochází k zvýšení objemu svalového vlákna, což uvítají především kulturisté. Při jeho nedostatečném množství v těle se zpomalí regenerace a oslabí imunita. Účinky glutaminu využívají lidé, kteří často trpí na respirační choroby.

Myprotein L-Glutamine

Vlastnosti L-glutamine

  • L- Glutamine má tyto vlastnosti:
  • udržuje pozitivní bilanci dusíkatých látek
  • podporuje nárust svalové hmoty
  • L- Glutamine zvyšuje imunitu
  • posiluje mentální činnost
  • odstraňuje únavu a deprese
  • zlepšuje regeneraci
  • zabraňuje úbytku svalové hmoty

Kdy je ideální doba pro užívání glutamine

Glutamine užívejte v období zvýšené fyzické zátěže a při budování svalové hmoty. Ideálně jej kombinujte s creatin monohydrátem. Kulturisté a siloví sportovci jej využijí při úbytku hmotnosti v kombinaci BCAA. Zároveň je vhodné jej užívat v podzimním období, kdy zamezíte riziku nachlazení. Denní doporučená dávka je 2 – 2,5 g glutaminu, což odpovídá 4-5 kapslím denně. Je vhodné jej užít hodinu před tréninkem a další asi 2 hodinu po tréninku, opět 4-5 kapslí. Pokud nesportujete, užívejte glutamin večer před spánkem 2-4 kapsle. Pokud užíváte glutamin v prášku, dávkuje se jedna čajová lžička před tréninkem a jedna čajová lžička do dvou hodin po tréninku.